Jumaat, 14 Oktober 2011

FINAL dan CINTA !!!

final semakin hampir...aku masih kebingungan..
hope SEM ni aku dapat buat yang terbaik tok diri aku dan family..
hahaha..
lame btol x upgrade blog ,rse kekok plak aihhhh..
btw kepada follower aku yang sudi bace blog aku thanks la ye...
xde ape sebenarnye yg aku nk ceritakan..
just untuk kongsi bersama..
now dh xde cinta lama dalam hidup aku,
just jadi kenangan dan pengalaman untuk aku lalui sepanjang kehidupan aku didunia yg FANA ni..

To mY gebu , i'm really sory buat awak sakit hati,
but i want to tell u i falling love with u..
hahaha...sweet kn ?
awak xperlu la susah payah sangat jage hati sy ni...
sian awak,hari2 gado but kite tetap suweeetttkan sayang...

To my gebu gedempol,
jangan fikir yg negative about me k !
sy still bole berfikir yg mane baik yg mne buruk..
jangan la asyik nk uji saya je , CAPEKK dh ni..
lgpon ni killer SEM,nk gak dpt yg terbaik antara yg terbaik kat KPTM tu..
mcm mane pon perangai saya,sy tetap sayang kan awak k
just rileks je yeee....susah tol aku nk faham diri aku..
ape lg org lain...kejap2 perangai aku berubah
BUT!!!
CINTA aku tetap kau sorg la ECHA..hehehe
ilysm n imysm..
ahahahaha...jangan mara2 lg taw..nnt cepat tua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan